Żyjemy w czasach szybkiego rozwoju technologicznego, gdzie informatyka pojawia się w wielu elementach naszego życia, a przede wszystkim – w pracy. Rozwiązania IT pozwalają na przeniesienie działalności Biur Rachunkowych do jednego oprogramowania – enova356.
Enova365 to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania, automatyzacji oraz cyfryzacji procesów firmy. Dzięki wyspecjalizowanym modułom enova365 pełni funkcje również jako program księgowy dla Biur rachunkowych.
Oferujemy pakiet rozwiązań IT niezbędnych do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania Biur Rachunkowych:
W jednym pakiecie otrzymujesz program księgowy w którym pracujesz i zabezpieczenie wrażliwych danych. Ty i Twoi Klienci macie spokojne głowy. ERP umożliwi szybszą, wydajniejszą pracę i polepszy komunikacje między Biurem, a Klientem. Antywirus i back-up zabezpieczy wrażliwe dane, całą dokumentacje przed wyciekiem, wirusami, uszkodzeniami urządzeń.
Odpowiedzią na wyzwania jakie stoją przed współczesnymi Biurami Rachunkowymi są systemy ERP (ang. Enterprise Resource Planning), zyskujące coraz większą popularność. Przykładem takiego systemu jest enova365, obsługująca obecnie blisko 2000 podmiotów świadczących outsourcing księgowy oraz kadrowo-płacowy.
enova365 wobec biur rachunkowych oferuje dedykowane rozwiązania. Oprogramowanie pozwala na obsługę Klientów, którzy prowadzą uproszczoną księgowość oraz tych, prowadzących księgowość w oparciu o plan kont.
Program księgowy umożliwia:
enova365 jako program księgowy dla biur rachunkowych pozwala na automatyzację czasochłonnych i powtarzających się czynności, poprawia efektywność pracy księgowego. Oprogramowanie poprawia również kontakt z Klientem. Twój Klient nie będzie miał konieczności dostarczania do biura dokumentów w formie papierowej, uzyska szybszy dostęp do danych. Pulpit Klienta biura rachunkowego ułatwia dostęp do rozliczeń podatkowych i rozrachunkowych, 24 godziny na dobę, nawet z urządzeń mobilnych. To rozwiązanie jest wygodne dla Klientów i pozwala zaoszczędzić czas.
Archiwizujemy dane poprzez back-up, czyli utworzenie kopii bezpieczeństwa,
Utracone dane prowadzą do straty przychodów i przestojów, często powodują niezadowolenie klientów, kary finansowe i dodatkowe wydatki na wznowienie działalności. Dlatego też przedsiębiorstwa są zależne od dostępności i bezpieczeństwa wszystkich danych.
Zapewnij funkcjonowanie firmy pomimo awarii, aktywnie zapobiegając przestojom lub bezzwłocznie, niezawodnie odzyskując wszystkie dane. Rozwijaj się, rób więcej i wydawaj mniej. Uzyskaj nieograniczoną skalowalność, zabezpiecz przyszłe zasoby i korzystaj z dowolnej pamięci i/lub chmury.
Zabezpiecz swoją całą działalność za pomocą tworzenia łatwych, częstych i niezawodnych kopii zapasowych całego systemu w jednym pliku, zapewniając możliwość przywracania do środowiska „bare metal”. W przypadku awarii danych możesz szybko przywrócić wszystkie informacje na nowym sprzęcie.
Aby zapewnić skuteczne tworzenie kopii zapasowych, warto pomyśleć o umiejscowieniu stworzonego back-up’u. Wychodzimy na przekór wymaganiom proponując trzymanie kopii zapasowych firmy na naszych serwerach. Możesz zabezpieczyć duże ilości danych, wysyłając zaszyfrowane wersje całkowitych kopii zapasowych systemu na naszą bezpieczną chmurę.
Program chroniący sieć Stormshield to kompletne rozwiązania typu UTM, łączące w sobie funkcje m.in. firewall, antywirus i filtr antyspamowy. Dzięki kompleksowemu podejściu połączonemu z prostą i intuicyjną obsługą jesteśmy w stanie zapewnić bezpieczeństwo każdej sieci, bez konieczności angażowania znacznych środków i specjalistycznej kadry.
Rozwiązania Stormshield chronią sieci takich instytucji jak Unia Europejska i NATO, a więc podmioty o szczególnym znaczeniu dla gospodarki i bezpieczeństwa naszego regionu. O skuteczności naszych produktów świadczy również zaufanie ze strony klientów biznesowych, takich jak Orange, Carrefour czy Renault.
Elementem wyróżniającym rozwiązania STORMSHIELD jest integracja zapory sieciowej (Stateful Inspection Firewall) z modułem IPS (Intrusion Prevention System) na poziomie jądra systemu operacyjnego. Tak głęboka integracja dwóch kluczowych modułów pozwala na uzyskanie wysokiej wydajności podczas analizy całego pakietu, a więc jego nagłówka i zawartości. W ten sposób urządzenia STORMSHIELD spełniają dwa najważniejsze oczekiwania klientów – skutecznie eliminują niebezpieczny ruch oraz zapewniają wysoką wydajność skanowania.
Do wykrywania i blokowania włamań rozwiązania STORMSHIELD wykorzystują unikatową technologię Active Security Qualification (ASQ), która pozwala na wykrywanie zagrożeń niezależnie od sygnatur (ochrona proaktywna). W ten sposób sieć jest chroniona przed najnowszymi zagrożeniami, dla których sygnatury jeszcze nie powstały, gwarantując ochronę komunikacji sieciowej.
Rozwiązania STORMSHIELD chronią około 1900 polskich organizacji, w tym m.in. 900 firm, 800 instytucji państwowych, 120 placówek szkolnych oraz 100 placówek medycznych.
Rozwiązania Stormshield posiadają kluczowe certyfikaty bezpieczeństwa stosowane w Unii Europejskiej. Oznacza to, że spełniają wygórowane wymagania stawiane przez najważniejsze organizacje o znaczeniu strategicznym i mogą być wykorzystywane przy wrażliwych zastosowaniach o charakterze biznesowym oraz państwowym.
Ergonomiczne i nowoczesne narzędzie dla księgowości, pozwala ewidencjonować dokumenty i sporządzać deklaracje oraz sprawozdania bieżące i okresowe.
Rozwiązanie w systemie enova365 do prowadzenia księgowości w uproszczonej formie.
Kadry i Płace w enova365 usprawnią zarządzanie zasobami ludzkimi w firmach zatrudniających od kilku do kilkuset pracowników.
Pozwala zaprezentować prognozę płatności na podstawie terminów oraz wprowadzić plany przepływów finansowych.
enova365 udostępnia również platformę do elektronicznej komunikacji pomiędzy Biurem Rachunkowym i jego Klientami.
enova365 udostępnia również platformę do elektronicznej komunikacji pomiędzy Biurem Rachunkowym i jego Klientami.
Moduł DMS enova365 wspiera i automatyzuje proces obiegu dokumentów w organizacji.
enova365 umożliwia eksport i import kompletu dokumentów księgowych wraz z opisem analitycznym z odrębnej bazy danych lub innego.
Oferujemy kompleksową pomoc, doradztwo i konsulting na każdym etapie wdrażania rozwiązań i tworzenia projektów.
KONTAKT
MKM – Kamil Maciejewski
ul. Kapitulna 8/59
87-800 Włocławek
NIP: 888 126 20 45
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |