Witaj, drugi!

to drugi post. To jest twój drugi wpis. Edytuj go lub usuń, a następnie zacznij pisać!
lorem ipsum

Zmiany związane z rozwojem funkcjonalnym – klient oczekuje od dostawcy, że jego konkretna potrzeba w zakresie oprogramowania zostanie zaspokojona, że system będzie dostosowany do jego funkcjonowania i specyfiki pracy, a aktualizacje znajdą się w standardzie. Eksperci producenta enova365 szukają konkretnej niszy i w ten sposób powstają narzędzia dedykowane danemu obszarowi, np. biurom rachunkowym.

– Zmiany legislacyjne – generują duży chaos i niepewność z relacjach z klientami, zwłaszcza te wprowadzane nagle. Podstawową rekomendacją powinno być szukanie informacji z pewnych źródeł. Producenci oprogramowania ERP uczestniczą aktywnie w tym procesie, muszą z wyprzedzeniem wyciągać wnioski z modyfikowanych przepisów, żeby następnie przełożyć te zmiany na funkcjonalności systemu.

Obecnie od kilku lat mamy do czynienia z nadprodukcją prawa. W pierwszych 3 kwartałach tego roku wyprodukowano ponad 1200 zmian w prawie gospodarczym. Jak więc je zrozumieć i się do nich właściwie przygotować w natłoku codziennych obowiązków? W takiej sytuacji klienci często traktują producenta oprogramowania jako źródło wiedzy o zmianach, a przedsiębiorstwa informatyczne przygotowują publikacje, webinaria, wydarzenia, żeby docierać z edukacją do zainteresowanych odbiorców.

– Zmiany o podłożu technologicznym – najtrudniejsze dla klientów i zdecydowanie rzadsze. Wiążą się z przełomowymi zmianami w technologii i zdarza się, że powodują turbulencje między dostawcami a klientami, którzy nie są wysoko cyfrowo rozwinięci.

Dostawcy oprogramowania muszą odpowiadać na te trzy rodzaje zmian i potrzeb z nimi związanych oraz pomagać użytkownikom systemów ERP rozumieć zachodzące procesy i modyfikacje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.